Dat is handig!

Vinden jouw medewerkers urenregistratie lastig?
Loop je omzet mis door niet geregistreerd meerwerk?
Heb je geen overzicht in winst of verlies per project?

Ook wij vanuit onze branche liepen tegen die problemen aan. Daarom hebben wij zelf een oplossing bedacht!

smartphone 01
smartphone 02
smartphone 03
smartphone 04

Handig! is een eenvoudige app voor urenregistratie, meerwerkregistratie en nacalculatie.

Online webportaal voor het management:
controle van de urenregistraties;
inzicht in meerwerk;
nacalculatie per project.
Handig! app voor medewerkers:
eenvoudig en geschikt voor mensen met "werkhanden";
makkelijk om eigen uren per project te registreren;
meerwerk bevestiging en afhandeling.

Laat geen winst meer liggen

Behoud zelf de controle over jouw administratie en voorkom het mislopen van winst door niet-geregistreerde uren of meerwerk.

tablet 01
tablet 02
tablet 03
tablet 04

Verdien meer met Handig! app

Richt je op je werk en laat Handig! app je administratie bijhouden.

Verdien meer geld met Handig! app! Laat je medewerkers digitale werkbonnen aanmaken en ondertekenen door klanten. Mis nooit meer omzet door niet-geregistreerd meerwerk.

Krijg meer controle over je winst en verlies per project. Maak betere offertes met meer inzicht in elk project. Handig! app maakt nacalculatie eenvoudig.

Bespaar tijd en gedoe met urenbriefjes. Maak het proces inzichtelijk en efficiënt door de urenregistratie te digitaliseren met Handig! app.

Verras je medewerkers met eenvoudige app!  Eenvoud is onze kern. Zelfs als je niet zo handig bent met software, is Handig! app gemakkelijk te gebruiken. Geen gedoe met ingewikkelde programma's!