Dat is handig!
Ook wij vanuit onze branche liepen tegen die problemen aan. Daarom hebben wij zelf een oplossing bedacht!
Handig! is een eenvoudige app voor urenregistratie, meerwerkregistratie en nacalculatie.
Online webportaal voor het management:
Handig! app voor medewerkers:
Laat geen winst meer liggen
Behoud zelf de controle over jouw administratie en voorkom het mislopen van winst door niet-geregistreerde uren of meerwerk.
Verdien meer met Handig! app
Richt je op je werk en laat Handig! app je administratie bijhouden.
Verdien meer geld met Handig! app! Laat je medewerkers digitale werkbonnen aanmaken en ondertekenen door klanten. Mis nooit meer omzet door niet-geregistreerd meerwerk.
Krijg meer controle over je winst en verlies per project. Maak betere offertes met meer inzicht in elk project. Handig! app maakt nacalculatie eenvoudig.
Bespaar tijd en gedoe met urenbriefjes. Maak het proces inzichtelijk en efficiënt door de urenregistratie te digitaliseren met Handig! app.
Verras je medewerkers met eenvoudige app! Eenvoud is onze kern. Zelfs als je niet zo handig bent met software, is Handig! app gemakkelijk te gebruiken. Geen gedoe met ingewikkelde programma's!